Näytetään tekstit, joissa on tunniste makuuhuone. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste makuuhuone. Näytä kaikki tekstit

lauantai 12. maaliskuuta 2016

Pikkutyttöjen huone

Sinne vierähti kaksi kuukautta! Hui että. Kevätaurinko jo kauniisti pilkistelee ja saa ajattelemaan sisustamista. Tässä kuvia pikkutyttöjen 5v ja 2v valtakunnasta.
Ovesta sisään tullessa on näkymä tällainen. Tyttöjen sängyt ovat oikealla peräkkäin.
Takaseinän vaaleanpunainen sävy Tikkurilan tutu.

Kaikki kalusteet oli olemassa ennestään tai saatiin lahjaksi. Puunvärinen sänky pitää vielä maalata ja muutenkin on sisustuksen selkiyttämiseksi jo monta ideaa.

Kaikki lelut ovat nyt noissa kahdessa lipastossa. Tuohon hello kitty-seinälle olisi tarkoitus löytää isompi lipasto, johon kaikki lelut mahtuisivat.

Leluja vaan piisaa, vaikka muutossa niitä reilusti karsittiinkin.

maanantai 30. marraskuuta 2015

Tilannekatsaus (meillä on portaat!)

Kun pyörähdän eteisessä ulko-ovelle päin on näkymä tämä. 
Ulko-ovi pitää vielä asentaa ja lattia myös.

Olohuoneeseen päin käännyttäessä on näkymä tällainen. Oikealle tulee liukuovikaapit 
ja vasemmalle vielä kaide porrasaukon reunalle.

Näkymä keittiöön päin. Paljon valoisampi ja avarampi kuin kuvittelimme. Tänään on sähkömiehet olleet päivän hommissa ja eteisessäkin on nyt led-spotit. Jei!

Kun kääntyy oikealle, näkyy vierashuoneen tapetti ihanasti. *LOVE*

Vierashuoneen vieressä on vessa työn alla ja oikealla kodinhoitohuone. 
Ulos on viritelty jouluvalot, jotka näkyvät kodarin oven ikkunasta.

Pikkuvessa viimeistelyä vailla.

Kodinhoitohuoneessa on Arto asennellut kaappeja. 
Yläkaapit oli sävyä tomaatti ja alakaapit liitu. Epoqin trend, kiiltävät ovet.

Meidän portaat. Viime viikko meni miehillä näitä asennellessa ja aika monta kirosanaa kuultiin matkalla. Osat oli selkeästi numeroitu ja asennusohjeet hyvät. Reisilankut eivät vain meinanneet mennä kohdilleen, olisi pitänyt olla noiden taustalevyjen reunat pyöristetyt, niin olisi ollut helpompaa. Komiat on portaat ja hovinikkareilta lähettävät onneksi maalia paikkaamista varten.
Lisäksi tuo pylväs vasemmassa reunassa oven vieressä meni juuri valopistokkeen päälle. Sähkärit veti tänään pintarasian viereen.

Viihtyisä ruokailutila.

Näkymä ruokailutilasta keittiöön.

Keittiön kaappeja.

Epoqin shaker valkoinen, mattapintainen.

Rappuja kun kiipeää ylös, näyttää yläkerrassa tältä.

Yläkerran aulasta oikealle katsottuna. Oikealla tyttöjen 2v. ja 5v huone, vasemmalla Juuson 10v. huone. Tyttöjen huoneen takaseinä Tikkurilan tutu.

Juuson huoneen seinä. Tikkurilan bosbori.

Pesuhuone. Suihkukaappi pitäisi vielä asennella, muuten valmis.

Josefiinan 11v. huone. Seinän sävy Tikkurilan hyasintti. Tämä huone näkyy vasemmalla kun portaat nousee yläkertaan. Piipun takana on sitten vielä meidän makkari, mutta siellä on kaikki seinät valkoiset päättämättömyyden takia.

Tällaista Riehalaan tänään! 
Muuttotarkastus on varattu kolmen viikon päähän, saa nähdä kuinka käy!

torstai 9. heinäkuuta 2015

Yläkerran makkarit

Yläkerta on nyt maalattu. Jokainen lapsi sai valita yhdelle seinälle mieleisensä maalin. Hienoja valintoja tekivät. Meidän makuuhuone on vain valkoinen, laitamme yhdelle seinälle maalia tai tapettia, kunhan mieleinen löytyy. Yläkerrassa on siis neljä makuuhuonetta ja aikanaan olisi tarkoitus meidän vanhempien muuttaa keskikerrokseen ja jättää lapset yläkertaan omaan valtakuntaansa.

Josefiina valitsi Tikkurilan värin nimeltään hyasintti.

Juuson väri on nimeltään bospori.

Pikkutyttöjen huoneen ikkunaseinä on hennon vaaleanpunainen, väri nimeltään tutu. Toiselle seinälle tulee pätkä hello kitty-tapettia. Emme tapetoi koko seinää, että tapetti on aikanaan helpompi vaihtaa toiseen.

Meillä aloitti sisustusrakentajaharjoittelun ihana Niina. Niina on hionut ja maalannut yläkerran. Ei tuo kipsilevyjen tasoitus mitään ihan helppoa hommaa olekaan. Mukavaa, kun saatiin raksalle apuja.